Hoe - Veel gestelde vragen
Hoe bestellen ?
Professionelen / Niet consumenten:
kunnen zowel online of ter plaatste bestellen. Online bestellingen zijn dan ook bindend na ontvangst van onze bevestigingsmail en kunnen niet zomaar geannuleerd worden! Aankopen voor professionele doeleinden (dus niet-consument) kunnen via de website. Consument kunnen bestellen in de winkel.
Consumenten:
Consumenten kunnen enkel fysiek ter plaatse bestellen en dit momenteel aan dezelfde prijzen als professionelen.
Conform onze voorwaarden doen wij GEEN verkoop of afstand naar consumenten toe.
In een persoonlijk contact krijgt U van ons alle nodige informatie zodat u ten volle geadviseerd bent en geen foutieve bestellingen plaatst.
Uiteraard kan u uw bestelmand online zelf reeds voorbereiden/samenstellen. Het plaatsen zelf van uw bestelling dient als consument echter fysiek ter plaatse in onze kantoren te gebeuren:
Schooldreef 73-75 - 9050 Gentbrugge (schuinover de bank BNP Paribas Fortis)
2Compute behoudt zich het recht bepaalde producten niet aan consumenten aan te bieden en/of enkel in combinatie met andere producten. Enkel op deze manier kunnen wij de kwaliteit, het nieuw zijn van de geleverde goederen en de verwachte service naar al onze klanten blijven garanderen.
Extra Kosten?
Transport:
Afhalingen bij 2Compute zijn zonder extra kost. Indien U opteert voor levering op een door U opgegeven adres rekenen wij U een bijdrage aan van 9,99 € incl. BTW (8,26€ excl. BTW). Tarief geldig vanaf 01/03/2018. Wij leveren enkel en alleen in Belgi�.
Administratie:
Voor bestellingen onder de 50€ exclusief BTW en exclusief alle taksen wordt een administratieve kost van 5,00€ inclusief BTW (4,13€ exlclusief BTW) aangerekend (gewijzigde tarieven vanaf 01/10/08).
Facturatiegegevens en Paswoorden
https://www.2compute.net/als-nieuwe-klant-registreren
Paswoord vergeten
https://www.2compute.net/paswoord-vergeten
Gegevens Wijzigen
https://www.2compute.net/mijn-gegevens
Uw lijst met persoonlijke printers aanpassen of aangeven of U al dan niet commerci�le info van ons wenst te ontvangen, kan U hier zelf aanpassen.
Wijzigingen aanbrengen in uw Facturatie-gegevens, Personalia of Communicatie-mogelijkheden na registratie kan U omwille van validatie-redenen niet zelf. klik hiervoor onderaan bij wijzigingen op Klik Hier...Geef dan per mail even uw nieuwe gegevens door.
Bovenaan deze mail zal uw registratienummer verschijnen, zodoende kunnen wij uw gegevens aanpassen in ons systeem.
Producten zoeken
Leveringswijze selecteren
Leveringswijze vastleggen = Stap 2 van 5 in onze bestelprocedure
Persoonlijk af te halen bij 2Compute
Schooldreef 75, 9050 Gentbrugge
Maandag tem Vrijdag:
10u - 18u Open 18u - 20u enkel op afspraak (te maken voor 18u)
Levering per koerier (Enkel in Belgi�)
Automatisch wordt uw facturatie-adres hier ingevuld.
U kan een ander adres ingeven indien gewenst, gewoon de ingevulde tekst overschrijven.
Uw bijdrage hiervoor bedraagt 10€ Incl.BTW.
Betalingen (steeds 100% voorafgaandelijk per overschrijving) en opvolging
|
|
Betalingswijze = Stap 3 van 5 in onze bestelprocedure
Betalingen zijn
steeds 100% voorafgaandelijk per
gewone overschrijving
met uw EIGEN online bankieren pakket of
voorafgaandelijk cash ter plaatse
|
U krijgt een bevestigingsmail van ons
om uw betaling bij uw bank uit te voeren met alle gegevens. De betaling gebeurt dus niet via ons systeem, maar via uw eigen
bank via bancontact / overschrijving / online bankieren. Dit om veiligheidsredenen voor u en ons.
*
Betalingen gebeuren per overschrijving
- met uw eigen online bankieren pakket (geen koppeling
dus = veiliger), zo
heeft u altijd een bewijs van betaling.
* U heeft de keuze uit
3 banken : BNP Paribas Fortis, KBC, Belfius * Kies dezelfde bank als uw eigen bank, zodat uw
bestelling sneller verwerkt kan worden * Werkt u met geen van onze 3 banken, kies
Fortis, * Uw bestelling wordt uitgevoerd wanneer we
uw betaling ontvangen hebben (dit omdat klanten in het verleden hun
bestelling niet kwamen ophalen)
Eens de betalingswijze gekozen, ga naar stap 4
Betaling online opvolgen
Meld u aan en ga
naar Mijn Account,

Huidige bestelling
=
Bestelling die nog niet door u goedgekeurd is = Winkelmandje
Openstaande bestelling:
Bestelling is door u goedgekeurd, maar is nog niet
betaald
Betaalde bestelling:
Bestelling is door u goedgekeurd EN
W
e hebben uw betaling ontvangen
EN
Uw
bestelling werd doorgegeven aan magazijn.
U krijgt een mail van zodra uw bestelling beschikbaar is
(ook van deelleveringen) of van zodra uw bestelling per
koerier vertrekt (levering werkdag+ 1)
Inboeking van betalingen gebeuren 1x per
dag 's avonds.
Historiek: Overzicht
van de door u gedane bestellingen, eens een
bestelling hier komt te staan is deze voor ons
afgewerkt en dus ook geleverd per koerier
|
Algemene verkoopsvoorwaarden
|
|
|
Bestelling
definitief goedkeuren = Stap 4 van 5 in onze bestelprocedure
Professionelen kunnen
online of ter plaatste bestellen. Online bestellingen zijn dan ook bindend na ontvangst van onze
bevestigingsmail en kunnen niet zomaar geannuleerd
worden! Aankopen voor professionele doeleinden (dus niet
-consument) kunnen via de website. Consument kunnen
bestellen in de winkel.
Consumenten
bestellen fysiek ter plaatse en dit momenteel aan dezelfde prijzen
als professionelen. U krijgt van ons alle nodige informatie zodat u ten volle geadviseerd bent
en geen foutieve bestellingen plaatst. Uiteraard kan u uw bestelmand online zelf reeds samenstellen. Het plaatsen
zelf van uw bestelling dient als consument
fysiek ter
plaatse
te gebeuren
Schooldreef 75 - 9050 Gentbrugge (schuinover
de bank BNP Paribas Fortis)
2Compute behoudt
zich het recht bepaalde producten niet aan consumenten aan te bieden
en/of enkel in combinatie met andere producten. Enkel op deze manier kunnen wij de kwaliteit en de
het nieuw zijn van de geleverde goederen naar al
onze klanten blijven garanderen.
|
Vierde stap
van uw bestelling
Vink het vakje aan :
Link naar onze Algemene
verkoopsvoorwaarden
|
Algemeen overzicht en Bestellen
|
|
|
Algemeen overzicht en Bestellen
=
Stap 5 van 5 in onze bestelprocedure

Klik op
om uw
bestelling goed te keuren
U krijgt volgend
scherm
Beste bezoeker,
Wij danken u voor het plaatsen van uw bestelling. U krijgt van ons zo spoedig mogelijk een mailtje terug i.v.m.
aanvaarding en de leverbaarheid van uw bestelling.
Na
ontvangst van onze bevestigingsmail. : Voer uw
betalingen uit via uw automatisch bankieren pakket
van uw bank of ga naar uw bank om de overschrijving te laten uitvoeren -
vraag steeds aan uw bank om uw opdracht direct uit te voeren. Zo
kunnen wij uw bestelling nog diezelfde dag aanvaarden. Stock wijzigt immers snel en uw order wordt pas verwerkt eens uw
betaling ontvangen is. Opgelet wij bestellen dagelijks voor 16u. Bestellingen en
Betalingen welke we na dit uur ontvangen, worden pas 's
anderdaags verwerkt.
|
Leveringen
|
|
|
Leveringen
-
Eens we uw betaling ontvangen hebben en uw product
is op stock, dan wordt deze onder normale omstandigheden de volgende
werkdag bij ons geleverd.
Koos u voor Zending : werkdag + 1
-
Opgelet zaterdag wordt door
magazijn niet
als werkdag beschouwd en er worden dus
ook geen leveringen ontvangen. 2Compute
is trouwens tijdens het weekend gesloten.
-
Wenst u uw bestelling voor het weekend, bestel en
betaal
tijdig en voor donderdag 13u.
-
Eens uw bestelling volledig bij ons toegekomen
en verwerkt is staat uw bestelling onder :
Historiek
-
U wordt hiervan ook bericht per mail.
Koos u
voor Koerier, dan zal uw bestelling de volgende werkdag aangeboden op
het door u gekozen leveringsadres. (opnieuw : zaterdag wordt door
Taxipost niet als werkdag beschouwd)
-
Wordt uw bestelling door iemand anders
afgehaald, gelieve op onze bevestigingsmail te antwoorden en de naam en
het adres van de persoon wie de afhaling zal doen te vermelden.
-
Bij afhalingen vragen we steeds een
afdruk van
de mail mee te brengen of het bestelnummer.
Backorders: Wij krijgen
in quasi 90% van de gevallen slechts VERWACHTE
beschikbaarheidsdatums door. Eens uw bestelling online
bij betaald staat, mag u er zeker van zijn dat uw
bestelling door ons verwerkt is en alles in het werk
stellen om zo snel mogelijk uit te leveren. Het heeft
dan ook geen nut om telkens nieuwe
beschikbaarheidsvragen te stellen voor reeds bestelde
goederen: Eens de goederen
beschikbaar - ook deelleveringen wordt u automatisch per
mail door ons verwittigd. Als uw bestelling voor ons afgewerkt is, zal deze ook
online bij historiek verschijnen .
Factuur
-
Wordt bij elke bestelling aangemaakt, hoe
klein dan ook (administratiekost van 4,13 EUR Excl BTW voor bestellingen onder de 50
EUR Excl BTW en alle andere taksen)
-
De aankoopfactuur (welke opgemaakt wordt op
basis van uw registratiegegevens) wordt steeds
bij de laatste
afhaling
van uw bestelling of zending.
Bij zendingen wordt de factuur u
per mail
aangeleverd. Indien
duplicaten
aangevraagd worden, rekenen we
15 EUR excl.BTW
administratiekosten aan -
dit zijn ook de kosten welke onze boekhouder aangerekend voor opzoekingen.
Verlies uw factuur dus niet.
-
Wijzigingen aan facturen
achteraf
worden niet toegestaan
. Uw registratiegegevens zijn uw
facturatiegegevens.
Annulaties
-
Bestellingen kunnen niet zomaar
geannuleerd worden en bestellingen worden ook als bindend
beschouwd.
Een restocking fee zal doorgerekend worden, hoeveel deze
bedraagt dient aangevraagd te worden en is afhankelijk van
aantal / prijs / product. (deze is minimaal 65 EUR) Dit is een kost die ook aan ons doorgerekend wordt en
waarop we dus geen uitzonderingen kunnen maken.
-
Verkochte
goederen worden NIET teruggenomen, elke klant ontvangt
van ons een nieuw toestel, geen 2de hands.
|
Naverwerking
|
|
|
Garantie
Bij defecten gelieve steeds eerst contact op te nemen op
rma@NOSPAMWEGLATEN2Compute.be
download RMA formulier
http://www.2compute.be/RMA/RMA.doc
zie artikel 7.4 -> 7.9 van
Algemene verkoopsvoorwaarden
Garantie - Dode pixels
Steeds onder fabrieksgarantie, afhankelijk van fabrikanten dus.
Inktpatronen
gepersonaliseerd
Bezoek onze
nieuwste site : Januari 2010
Sinds 2017
volledig ge�ntegreerd in ons bestelsysteem. = Stap 1
|
Openingsuren / Sluitingsdagen 2Compute bvba
|
|
|
Open van Maandag tem Vrijdag : 10u tot 18u, uitgezonderd hieronder vermelde sluitingsdagen.
Sluitingsdagen 2019 = Alle banksluitingsdagen en alle brugdagen 2019
- Dinsdag 1 januari 2019 - Nieuwjaar
- Vrijdag 19 april 2019 - Goede Vrijdag
- Maandag 22 april 2019 - Paasmaandag
- Woensdag 1 mei 2019 - Dag van de Arbeid
- Donderdag 30 mei 2019 - O.H.-Hemelvaart
- Vrijdag 31 mei 2019 - Dag na O.H.-Hemelvaart
- Maandag 10 juni 2019 - Pinkstermaandag
- Donderdag 11 juli 2019 - Feest van de Vlaamse Gemeenschap
- Vrijdag 12 juli 2019 - Brugdag 2Compute
- Donderdag 15 augustus 2019 - O.L.V. Hemelvaart
- Vrijdag 1 november 2019 - Allerheiligen
- Maandag 11 november 2019 - Wapenstilstand
- Woensdag 25 december 2019 - Kerstmis
- Donderdag 26 december 2019 - Tweede kerstdag
- Vrijdag 27 december 2019 - Brugdag 2Compute
|
|
Adres 2Compute bvba
|
|
|
|
2Compute bvba
Schooldreef 73-75
9050 Gentbrugge
BE 0462.510.945
Tel : 09 232 10 73
info@2Compute.be
|
|